anneme tecavüz ettim

selam arkadaşlar annem 41 yaşında memeleri iri büyük ve taş gibi sert sütyene sığmaz kendisi öğretmen her dersinde öğrencileri 31 çeker hergün eve gelirkwn bir iki kişi götünü okşar ve kalçaları yusyuvarlak ateşli azgın aldatmayı seven bi kadın ban ulaşın/// [email protected] ///
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 237 800 00 66

Seksi anneme sonunda çaktım

Herkese selam ensest hikaye okurlarına özel güne başlar bir seks hikayemizle geliyoruz. Bir genç annesiyle yaşadığı  seks hikayesini bizlere anlaymış. İlgi çekici okunut bir hikaye diye düşünüyor ve sizlerle paylaşıyoruz. Yük seks hikaye okurlarına keyifli dakikalar.
Merhaba arkadaşlar. Ben 19 yaşında bir gencim. Annem ve babam uzun zaman önce ayrıldı. Babam annemden sonra sarışın afet bir kadınla evlendi. Benim de tam deli zamanlarım eve böyle bir kadın gelince azmamak mümkün mü? Tabii ki ben de onu her gördüğümde azmaya ve arzulamaya başladım. Seksi bir o kadar güzel halleri mini etekli olarak evin içinde dolaşıp zaman zaman ise domalması aklımda hiç çıkmıyordu. Babam yeni işi olan Rusya da çalışma işine gitmişti ve eve bir ay kadar süre ile dönmeyecekti. Bende bu durumu fırsat bilip arada bana gözü kaymakta olan o sarışın üvey annemi götten becermek istedim. Babam evden çıkıp işe yani Rusya’ya gittiğinin akşamı seksi annem ben duşa gireceğim deyince dayanamayıp sessizce gece yarısı gibiydi zaten hemen onun odasının yan tarafındaki kapıda belirdim ve onu yani soyunmasını izlemeye başladım. Fiziği fit süper bir afetti. Zaten her gün spor yapıyor benim önümde plates yaparak benim yarağı dik hale getiriyordu her gün. Neyse annem soyunmaya başladı o ufak güzel göğüslerini gördüm önce ve adından tangasını da çıkartarak amını okşamaya başladı. Seksi annemin o an yanına gitmemek için zor tuttum kendimi bir yandan ona bakıyor otuzbir çekmeye devam ediyordum. Annem duşa girince bende hemen kısık ışık ayarına aldım duş kabinini ve soyup arkasına yanaştım iri yarağımla. Önce bir irkildi ama önünde bir aylık süreyi yaraksız geçirecek olmanın da endişesiyle hemen beni kabul etti duş kabinine. Ben de usulca iri yarağı annemin sarışın olan üvey anneme analda çakmaya başladım o fit fiziği ile domaldıkça domalıyor ve benim kazulet gibi yarağı hiç zorlanmadan dar deliğine almaya devam ediyordu. Bir müddet o şekilde sikişince ben iri yarağı sırtına dayayarak boşaldım ve keyif aldım.

Üvey anneme çaktıktan sonra evden ayrıldım

Selam olsun porno hikayeler okurları ben Adana’dan Murat. 23 yaşında bekar birisiyim. Ailemle kalıyordum 2 ay öncesine kadar bazı nedenlerden dolayı evden ayrılmak zorunda kaldım.  Nedenini merak edenlere söyleyeyim Babam annem le boşandıktan sonra ikinci evliliğini gerçekleştirdi.
Bu yüzden kabullenmeyip evden ayrıldım, kadının gözünden resmen şeytanlık yağıyordu. Karşısındakini gözleriyle sikiyordu. İlk zamanlar 1 hafta kadar onlarla oturdum. Babam evden çıktıktan sonra sürekli bana yakınlaşıyordu. Odama gelip gidiyordu bana imalı imalı bakışlarıyla aklımda farklı düşünceler oluşmasına neden oluyordu.
Açık konuşucam bir kaç defa banyoda onu düşünerek boşalmıştım. Ama çok seksi bir vücuda sahip fiziği göğüsleri yüzü manken gibi beni bitiriyordu. En son evden ayrılma nedenim ise bir gün babam evden işe gitmek üzere çıkmıştı bende kampüse geçmek için hazırlanmış tam çıkacakken odamdan Üvey annem içeri girip nereye canım dedi bende kampüse dedim odanın kapısını kitleyip anahtarı göğüsünün arasına koydu gitmekte kararlımısın dedi.
Ben ne yapıyorsun aç şu kapıyı gitmem lazım dedim. Anahtar burada alda git dedi. Ne yapmaya çalışıyordu anlamış değildim. Bana yavaş yavaş yaklaştı ve senden bir kerelik bir birliktelik istiyorum ondan sonra ne  yaparsan yap ama ben genç seviyorum seni istiyorum dedi aramızda nereden baksan 10 yaş vardı.
Nasıl yani dedim. Üstünü çıkar anlatayım dedi kendisi karşımda gösteriş yaparak taytını ve üstündeki rambo atleti çıkarıp yatağa oturdu bacak bacak üzerine atıp anladın mı şimdi dedi. Bende Birlikte olmamızımı istiyorsun. Babam bunu duysa ne olur biliyor musun dedim. Sen söylemezsen benden duyması imkansız hadi gel dedi elimden tutup beni yatağa çekti yatağa yatırdı ve üzerime çıkıp pantolonumun düğmesini açıp eliyle sikimi çıkardı.
Gözlerime bakarak yavaşça diliyle öyle bir iştahlı yaladı ki o an tüylerim diken diken oldu. Zevke geldim açıkçası. Ağzına aldı ve dakikalarca sakso çektikten sonra. 69 pozisyonu alıp ammını ağzıma yapıştırdı dil attım çok güzeldi. Kendimden geçmiştim zaten güzelce yalamaya başladım o da o sırada benim sikime sakso çekiyordu.
5 Dakika falan bu pozisyonda devam ettikten sonra geri bana doğru döndü ve sikimi tutup amına sürtmeye başladı ve yavaşça içine soktu üstünde yavaştan zıplaması köküne kadar içine alması beni bayılacak duruma getiriyordu. Nasıl güzelmi rahatladınmı diye sorular soruyordu her seferinde. Ben cevap veremiyecek kadar azmış adeta kendimi kaybedecek dereceye gelmiştim.
Daha  sonra üstümden kalkıp yatağa uzandı ve hadi üstüme gel dedi.  Bacaklarını açıp araya girdim bir bacağını omzuma alıp sikmii hızlı bir şekilde ammına daldırıp köküne kadar sokunca dudağını ısırması beni daha fazla azdırıyordu. Makine gibi çakıyordum. Boşalacak kıvama gelince birden çıkarıp üzerine göğüslerine yani bıraktım ne varsa. Ondan sonra o günden sonra o kadını hayatımdan silip. Düzenli bir ilişki kurup bu tür şeylerden uzak durmak için birini buldum ve onu çok sevdim.
Ayrılık nedir bilmiyordum. Aslında seks değilde aşkı yaşayabilirseniz. O zaman ona doymuyorsunuz işte. Okuyan herkese teşekkür ederim…