esmer bombam benim

Slm arkadaşlar, öncelikle bu sitede emeği geçenleri tebrik etmek istiyorum.herkese slm larımı iletirken hikayeye geçmek istiyorum.

Posted On

ah karım benim

|güzel bir günün akşamıydı yurtdışından geldim karımı çağırdım hava limanına okadar güzel olmuştuki kuaför falan gördüğümde hayrankaldım olacakya aktarmalı geldiğimden valizlerim çıkmadı mecburen…

Posted On

Hakan abim canım abim benim

Arkadaşlar bu hikayeleri okudukça ne kadar güzel bir şey bende karar verdim hikayemi yazmaya ve inanın çok hoşuma gitti bu site. hikayem tamamen…

Posted On

işte bu benim

Bir bayram günü kız arkadaşımla birlikte cinsellik konusunu tartışıyorduk.tartışma büyüdükçe ona karşı olan tavırlarım değişmeye başladı.normalde zaten sevişiyorduk ama ben    ondan anal…

Posted On

Kızım benim 4

Kızımı takip ede ede dolaşıyordum Sonra yine kadın mağazasına girdi Beraber neler alabiliriz diye dolaşıyorduk ben bulabildiğim tüm seksi kıyafetleri öneriyordum ama çok…

Posted On

benim göten güzeldi

Yine gay kanallarında geziyordum sikişecek birini bulmak için. Yaşının 17 olduğunu söyleyen bir gençe yoğunlaştım, ismi Mert miş. Camı açtık karşılıklı, karşımda bebek…

Posted On

Küçük Benim kardeşim Kocam Oldu

22 yaşında alımlı bir bayanım.  yaklaşık 1 yıldan Gerçek Sex Hilayesi bu yana le sex yapıyorum. nasıl başladıgını merak ediyorsan okumaya devam et….

Posted On

cok tatlı ve azgın komsum benim

SLM ARKADASLAR NASILSINIZ.3 GUN ONCE BASIMA GELEN BI HIKAYEMI ANLATAYIM SIZ ARKADASLARIMA DEDIM.HEMEN HIKAYEME GECIYOM .BIZIM EVIN ALT KATINDA OTURAN KOMSUMUN ESIYLE ARASI…

Posted On